Crowdfunding nieuwbouw: doneer of verzin je eigen actie!

Onze plannenactie haalde al bijna 20.000 euro op, maar we zijn er nog niet. De komende maanden gaan we onze crowdfundingcampagne daarom uitbreiden met meerdere acties.
Kijk hier hoe je ons kunt helpen met een donatie, door onze acties te verspreiden onder der eigen vrienden, bekenden en collega’s of door een eigen actie te starten! Zoals Tim, die voor elke 2 euro die hij binnenhaalt 1 kilometer gaat fietsen!!

geschreven door de Bestuur op 2024-02-05

Beleef het Benefiet Vrijheidsconcert 2023

Op zaterdag 4 november speelt de Marinierskapel der Koninklijke Marine de sterren van de hemel bij het Benefiet Vrijheidsconcert 2023 in de Junushoff in Wageningen.

Rotaryclub Wageningen organiseert dit benefietconcert nu voor de tweede keer, waarbij alle winst naar een goed doel gaat. Dit jaar is dat het nieuwe clubhuis voor Scouting Die Wiltgraeff in Wageningen. Het clubhuis is echt op, en te klein ook. Vele kinderen staan nog op de wachtlijst. Staat het nieuwe clubhuis er, dan kan de ruimte op de vrije dagen bovendien voor buitenschoolse opvang worden gebruikt. Heel veel buitenplezier dus, voor heel veel Wageningse kinderen.

De Marinierskapel gaat ons verrassen met een veelzijdig programma van klassieke harmonie- tot swingende bigbandmuziek en andere populaire nummers. Het orkest staat onder leiding van dirigent Erik van de Kolk en wordt versterkt door gastzanger Franklin Brown.

De Marinierskapel treedt kosteloos op en Rotaryleden organiseren dit als vrijwilliger. Dus hoe meer bezoekers, hoe meer steun voor dit mooie doel. Voor meer info kijk hier.

Koop meteen online een kaartje bij de Junushoff. Een ticket kost € 20. Wil je het goede doel nog extra steunen met € 5 per ticket? Vul dan ‘donatie’ in als actiecode.
Waar/ wanneer:

Benefiet Vrijheidsconcert 2023
Datum: 4 november 2023 vanaf 20:15 uur
Locatie: Junushoff, Plantsoen 3 in Wageningen

geschreven door de Bestuur op 2023-11-29

Geldinzameling EnKa

De geldinzamelingsactie voor het Engelandkamp van de scouts is voltooid! Het gewenste bedrag is binnengehaald. Hartelijk dank aan iedereen die bijgedragen heeft.

geschreven door de Leiding op 2022-06-29

Geldinzameling EnKa

Beide scoutsgroepen gaan dit jaar naar Engeland voor hun zomerkamp en komen daarvoor wat geld te kort. Klik hier om bij te dragen of te kijken hoe het met de voortgang staat.

geschreven door de Leiding op 2022-06-23

Verjaardagen