Lid worden van scouting?

Jeugdlid (<18 jaar)

Wilt u of uw kind lid worden? Dat kan, de jaarcontributie voor alle speltakken is €140 per kalenderjaar (€35,- per kwartaal). Zomerkampen worden apart in rekening gebracht, voor sommige weekendkampen wordt een kleine bijdrage gevraagd.
We hebben een wachtlijst. Om lid te worden kunt u het formulier invullen. Wij nemen dan contact met uw op. Broertjes/zusjes van leden hebben voorrang bij plaatsing. Uw kind wordt dan op de wachtlijst geplaatst.
Omdat we in elke speltak streven naar evenveel jongens als meisjes van elke leeftijd, is het moeilijk om aan te geven hoelang de wachttijd is. Jaarlijks krijgt u een update over de wachtlijst. Nieuwe kinderen krijgen voor de zomervakantie bericht als ze in september kunnen instromen. Alle kinderen mogen drie opkomsten vrijblijvend meedraaien voordat ze besluiten lid te worden.

Leiding / Vrijwilligers (> 18 jaar)

De scoutinggroep heeft altijd plek voor nieuwe leiding of andere vrijwilligers. Stuur een bericht via het contact formulier als je meer informatie wil of al weet dat je graag leiding wilt worden. We nemen contact met je op voor een afspraak en heten je van harte welkom! Samen kunnen we kijken welke invulling het best past bij jouw wensen en capaciteiten.

Aanmelden voor de wachtlijst

meisje