Oerwoudwelpen - ochtend welpen

We zijn weer in de Jungle op zoek naar avontuur, doen super gave dingen iets anders ieder uur. Dit is het begin van het Oerwoudwelpen liedje.

Oerwoudwelpen zijn jongens en meisjes van zeven tot elf jaar. De Oerwoudwelpen draaien elke zaterdagochtend van 10:00 tot 12:00 uur.

We doen elke week leuke dingen in verschillene activiteitengebieden zoals: Sport en Spel, Creativiteit, Vuur stoken en Hiken. Zo hebbben we een leuk en afwisselend programma dat aansluit op de leeftijdsgroep.

Elke opkomst begint met het openen. Daarna beginnen we met een kort spel om even lekker wat energie kwijt te raken voor het grote spel. Een paar grote spellen die we vaak spelen zijn: Levend stratego, Scheepvaartshandelspel, Touwtje branden, Levend kwartet, en Koken. We zijn zo vaak mogelijk buiten en op regenachtige dagen gaan we natuurlijk lekker naar binnen. Bij de Oerwoudwelpen doen we dus veel leuke en verschillende dingen.

We zijn een gezellige en hechte groep van ongeveer 25 kinderen en 9 enthousiaste leiding! De hoogtepunten van het jaar zijn het weekend kamp op het clubhuis en natuurlijk het zomerkamp, wat elk jaar op een andere locatie gehouden wordt. Met een supercool thema! Zo hebben we bijvoorbeeld in 2014 het Piratenkamp in Apeldoorn gehad. En in 2015 hadden we het Sjonnie Nederlands kamp in Doetinchem.

Oerwoudwelpen groep foto

Nijs (Heeroma Scouts)